نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
بعد از کسر امتیاز، حالا محرومیت برای بازیکنان یوونتوس ؟

بعد از کسر امتیاز، حالا محرومیت برای بازیکنان یوونتوس ؟

طبق گزارش کوریره دلو اسپورت، پنج بازیکن یوونتوس و سه بازیکن سابق ممکن است به دلیل «مانور حقوق» به مدت یک ماه محروم شوند.

 

یوونتوس برای پرونده ای به نام «مانور حقوق» که می تواند منجر به جریمه بیش از 15 امتیازی شود که قبلاً در جدول رده بندی سری آ کسر شده است، مورد بررسی قرار می گیرد.

 

اما این فقط یوونتوس نیست، زیرا برخی از بازیکنان درگیر تحت بازجویی قرار خواهند گرفت و در صورت مجرم شناخته شدن ممکن است حتی یک ماه محروم شوند.

 

شزنی، کوادرادو، بونوچی، ربیو و مک کنی، به علاوه آرتور، دیبالا و برناردسکی بازیکنان سابق ممکن است برای یک ماه محروم شوند.

 

زمانی که سری آ به دلیل کووید به حالت تعلیق درآمد، یوونتوس و اعضای آن به توافقی دست یافتند که در یک بیانیه مطبوعاتی رسمی به عنوان بخشودگی حقوق چهار ماهه توصیف شد.

 

با این حال، بازیکنان یوونتوس ظاهراً به مدت چهار ماه از دستمزد خود امتناع کردند که این نیز به کاهش قابل توجهی این بیانیه کمک کرد.

 

در واقع بازیکنان فقط یک دستمزد ماهانه اهدا کردند، در حالی که موافقت کردند تا سه ماه بعد پول را دریافت کنند.

 

باید دید که آیا بازیکنان از نیت یوونتوس آگاه بودند یا با حسن نیت قراردادها را امضا کردند و می دانستند که معوقات در ماه های بعد پرداخت می شود.

 

پائولو دیبالا که در پایان قراردادش در ماه ژوئن یوونتوس را ترک کرد، طبق گزارشات اعتراف کرد که قرارداد دستمزدی که با این باشگاه بسته بود با بیانیه رسمی باشگاه مطابقت نداشت، اما او هرگز در مورد آن با فابیو پاراتیچی یا پاول ندود صحبت نکرد.

 

به گفته دیبالا، بازیکنان قرار بود 3 ماه حقوق دریافت کنند، نه 4 ماه که باشگاه در مارس 2020 اعلام کرده بود.

 

دیبالا همچنین ادعا می کند که بسیاری از بازیکنان وقتی از آنها خواسته شد حقوق چهار ماهه خود را انصراف دهند شگفت زده شدند

 

برای دریافت پاسخ باید تا پایان فوریه صبر کنیم، حتی اگر در حال حاضر این یک فرضیه دور از دسترس باشد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: